Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 30.mars."Practice like you've never won.Perform like you've never lost".Vi fortsetter med å yte maks av oss selv.Tirsdagens trening var knallbra med kjempe innsats.Ønsker en ny økt med alle våre medlemmer og personale ikveld kl.18.Etter økta ikveld så venter badstue og sosialt i resepsjonen etter at den er stengt kl.20.Velkommen til alle! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Runder: 3 på tid 21 Markløft 7 Over hode knebøy 5min pause Maks rep Tid: 8min 6 Russisk twist 4 Burpees 2 Turkish get up Bonus: 7min planken diverse(hollow/rygg++)
Dagens trening tirsdag 28.mars."You are your only limit".Nå har vi lysere kvelder i møte og bakgården venter på oss fremover.Vi vurderer selv om vi skal kjøre øvelsene utenfor eller om vi venter litt.Idag er det lagtrening 2 og 2 sammen.Velkommen til alle med å trene med flere fra senteret kl.18 ikveld.Dette blir en effektiv og god økt for alle. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Lagstrening 2 og 2 Tid 100 Thrusters (40/30) 80 Burpee box jump (24/20) 60 Pull ups 40 Kb swing 2k løp/ro Pause:5min Bonus: Lagtrening Tid 50 Power cleans (60/40) 50 Overhead squats (60/40)
Dagens trening torsdag 23.mars."The only way to do great work is to love what you do".Idag kjører vi tabata og gleder oss til denne intervallen å jobbe på.Vi i personale kjører kl.18 og vil ha flest mulig av dere med oss for å få en knallgod økt.Ha en fin treningsdag!Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Tabata 1.intervall Pull ups Box jump 2.intervall Burpees Stående roing 3.intervall Kb slasher(utfall) Frivending 4.intervall Løp / ro Bonus: Planken/Hollow rock/Rygghev 6 min
Dagens trening tirsdag 21.mars."Consistency is what transform average into excellence"Velkommen for alle til en god økt.Vi i personale ønsker gjerne å trene med deg ikveld kl.18.Ha en fin treningsdag. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Runde 1: 9-6-3 Tid Thrusters Markløft Burpees 5min hvile Runde 2 3 Runder på tid 14 skritt Oh lunges m/kb 14 t2 b/ hengende kneløft 14 kb swing Cash out: 400m løp/ro Bonus: Hollow rock/rygghev og planken 6min
Tur for alle medlemmer,personale og deres venner. Arena trening gjør som Postgirobygget og Loveshack og legger turen til Trysil helgen 20.-23.april. Dette blir åpning av våren og samtidig en god avslutning på skisesongen. Tilbud: Trysilsmellen helg: Vi bor i fine 4 manns leiligheter rett ved heisen og turistsenteret.Det avtales med resepsjonen hos oss i forhold til de som trenger transport.Det kjøres personbiler både torsdag og fredag. Pris pr.pers: 1250,- Fredag - Søndag (Inkludert seng og rengjøring av 4manns leilighet søndag) Trysilsmellen med sykkel Arena trening kommer også til å ha en gjeng som sykler fra Hamar til Trysil torsdag 20.april. Torsdag formiddag tar vi syklene på toget opp til Hamar og får oss en fin kosetur opp til Trysilfjellet. Her kan de fleste stille som tenker de kan sykle ca.10-11 mil, med mtb eller landeveissykkel. Håper på like fine forhold som de siste årene vi har tatt denne turen:-) Pris pr.pers: 1400,- Torsdag - Søndag (inkludert god trening,seng og rengjøring av leilighet søndag) Påmelding og betaling gjøres omgående til resepsjonen under åpningstidene (mandag-torsdag kl16-20).Send oss eventuelt mail for påmelding til post@arenatrening.no.Påmelding er bindende. Første mann til mølla for å få plass. Vi gleder oss og ser frem til en opplevelsesrik helg med dere på tur.
Dagens trening torsdag 16.mars."Never give up because great things take time".Vi i personale gleder oss veldig til ny økt ikveld kl.18 sammen med flere av våre medlemmer.Dette er for alle så bli med oss og lag liv på senteret 1times tid.Vi hjelper og pusher hverandre til en optimal treningsøkt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 X 5 Runder:6 7 Burpees 7 Box jumps 7 Pull ups 7 Thrusters 7 T2B/hengende kneløft Bonus: Planken 7min (foran/bak/side/bevegelse)
Dagens trening tirsdag 14.mars."Every pro was an amateur.Every expert was once a beginner.So dream big and start now."I dag har vi en skikkelig styrkeøkt hvor vi får testet ut noen av standardene.Ønsker alle velkommen til å trene med oss fra personale kl.18.Ha en fin treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Markløft (1,5 Kroppsvekt) Benkpress (1) Frivendinger (75%) Bonus: Håndstående push ups 5X5 / statisk hs 3X1min
Dagens trening torsdag 9.mars."Don't practice until you get it right.Practice until you can't get it wrong."I dag har vi en god økt med stang.Vi i personale kjører kl.18 og ønsker alle velkommen til å trene med oss.Snart trener vi også ute som på bildet. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Runder: 5 Vi har pauser etter behov mellom hver runde 1 Power clean 1 Front squat 1 Push press 1 Back squat 1 Push press X 7 uten å slippe stanga Vi øker vekt for hver runde Bonus: Planken 6min (foran/bak/side/bevegelse)
Cookies