Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 15.februar."It comes down to one simple thing:How bad do you want it."Ny og effektiv dag.Velkommen alle sammen til en ny økt kl.18 ikveld. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 x 5 400m løp/ ro 20 Pull-ups 20 Thrusters 400 m løp/ro 20 box jumps 20 Kettlebells swing 400 m løp/ro 20 Push ups 20 Overhode utfall 400 m løp/ro Bonus: Planken 6min / Statisk knebøy 1min/1min/maks
Dagens trening tirsdag 13.februar."Train your mind to be calm in every situation."Idag kjører vi en god og lang aerob økt.Vi ønsker alle velkommen til å trene sammen inne på senteret kl.18 ikveld. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Vi øver litt på øvelsene før vi setter igang. Aerob økt 300m (før og etter hver øvelse) 40 Markløft 300m 40 Pull ups 300m 40 KB swings 300m 40 Box jumps 300m 40 Hang clean 300m 40 Sit ups 300m 40 Wall balls 300m 40 Toes to bar/høye kneløft 300m 40 Double unders(80 enkle) 300m 40 Burpees 300m Bonus: 7min planken diverse ,Håndstående 1min,1min,maks Foto:Kristin Moen Kokvik
Dagens trening torsdag 8.februar."Feelings are just visitors,let them come and go."Idag har vi en enkel og tøff økt.Bli med og tren mer flere av oss kl.18 ikveld. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5 Tid: 20 min Hvert minutt Partall: 15 burpees Oddetall: 25 gulv til overhode (Vektskive) 20kg Bonus: 3 x 1min håndstående + 5 min planken diverse
Dagens trening tirsdag 6.februar."Continue when its gets tough.Every single time."Velkommen til ny uke med god trening på senteret.Tren sammen med andre kl.18 ikveld og få til en effektiv og morsom økt. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 Runder: 5 400m Løp/ro 4 Squat Cleans 5 Dips 10 Pistol Squats 15 Pull ups/ Hengende kneløft Bonus: 7min planken diverse (Foto:Kristin Kokvik)
Dagens trening torsdag 1.februar."Accept what is,let go of what was,and have faith in what will be."Ønsker alle velkommen til å trene med oss på senteret kl.18 ikveld.Vi hjelper hverandre med å skalere utifra hvilken form du er i og øvelser. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min 2min hollow hold og supermann Styrke: Markløft 5 x 5 Runder: 5 30 Air Squats 15 Power Cleans (60/45) 10 Dips (ring) 5 Strict Pull-up 400 m Løp/ro Bonus: 6min planken diverse + 3 x 1,5min statisk knebøy
Dagens trening tirsdag 30.januar."Do what is right not what is easy."Ny uke nye muligheter.Velkommen for alle til trening sammen kl.18. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Runder: 3 400meter løp/ro 21 KB swings (24/16) 12 Push press (40/25) 10 Pistol Squats Bonus: 6min planken diverse + 3 x 1min statisk knebøy
Dagens trening torsdag 25.januar."Forget the mistake.Remember the lesson."Velkommen til trening kl.18 sammen med personale og medlemmer.Dette er trening for alle.Vi hjelper hverandre med øvelsene.Ha en fin treningsdag! Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 21 - 15 - 9 Benkpress (70/50) Pull-ups Thrusters (40/30) Box jumps (24/20) KB swings (24/16) Bonus: 7 min planken diverse
Dagens trening tirsdag 23.januar."Be somebody who makes everybody feel like a somebody."Idag kjører vi en ny tøff og effektiv økt og ønsker alle velkommen til å trene sammen kl.18.Noen fra personale er fortsatt borte men flere er veldig kjent med disse øvelsene.Kristin drar igang musikken. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5 Runder: 5 20 Knebøy 20 Kb swing 20 Gående utfall 20 Stående roing 200 m Løp/ro Bonus: Statisk knebøy 3 X 1,5min (1min pause)
Cookies