Siste fra Facebook

Dagens trening tirsdag 30.mai."Everyday is a chance to get better".Vår resepsjonsansvarlig Cecilie har sin siste dag i resepsjonen ikveld.Vi ønsker henne lykke til på ny arbeidsplass ved å gi henne en skikkelig god treningsøkt kl.18.Alle er velkomne til å bli med og alle kan være med på dette.Ha en fin treningsdag! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 200m løp/ro 3 runder 5 pull ups 10 Push press 15 Squats 200m løp/ro 3 runder 15 Box jumps 10 Sumo deadlift high pull 5 Power cleans 200m løp/ro 30 Double unders/90 enkle
Dagens trening torsdag 25.mai.Vi ønsker dere alle en fin helligdag og velkommen til en god økt idag også.Vi setter opp en økt som noen av oss kjører kl.12 idag.Møt gjerne opp og tren med oss.Alle kan være med på dette. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Planken 8 min (foran/bak/side/bevegelse/hollow og rygg hold Cash in: 200m løp/ro 21-15-9 Kettlebell swings Thrusters Pull ups Cash out: 50 m gående utfall
Dagens trening tirsdag 23.mai."I am gonna show you how great I am."God og hard økt med en stang og vektskiver.Jeg tror vi som kjører ikveld kl.18 vil kanskje endelig kjøre økta i bakgården.Fin tid fremover for gode treninger ute.Velkommen til alle som vil bli med oss kl.18. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Planken 8 min (foran/bak/side/bevegelse/hollow og rygg hold Runder: 5 2min pause mellom rundene 1 Power clean 1 Front squat 1 Push press 1 Back squat 1 Push press X 7 uten å slippe stanga Vi øker vekt for hver runde
Kl.17.30 Dagens trening torsdag 18.mai."Everyday is a chance to get better".Håper alle hadde en fin 17.mai feiring og klar for en skikkelig godøkt idag.Vi kjører tabata intervaller som mange kjenner til nå med fine øvelser.Vi i personale kjører igang kl.17.30 og håper flest mulig blir med oss.Velkommen! Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Tabata 20sek/10sek hvile 1.intervall Thrusters Stående roing(stang/vektskiver) 2min pause 2.intervall Benkpress Kb swings 2min pause 3.intervall Utfall m/vekt over hode Russisk twist 2min pause 4.intervall Løp / ro
Dagens trening tirsdag 16.mai."Two things you can control,attitude and effort."Vi i personale drar igang programmet KL.17.30 ikveld og vil veldig gjerne trene med flest mulig.Vi hjelper hverandre til en maks effektiv økt. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Runder: 5 400m løp/ro 30 box jump (60/40) 15 thrusters (50/35) Bonus: 8min med planke variasjoner/(hollow hold/supermann er med)
Dagens trening torsdag 11.mai."Winners are not people who never fail,but people who never quit".Vi kjører på med en tøff og god økt for hele kroppen.Vi i personale setter igang kl.18 og vil veldig gjerne trene med flest mulig.Vi hjelper hverandre.Velkommen til alle medlemmer. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5 7min med planke variasjoner.(hollow) 30-24-18 rep Box(60cm/50) step ups m/manualer (22/15kg) 15-12-9 rep Skulderpress (50/34kg) 6-5-4 rep Pull ups (strict) Vi gjennomfører et sett av første øvelse før vi går på første sett på andre øvelse. Dvs.30rep box steps-15 skulderpress-6 pull ups
Vel gjennomført økt med en bra gjeng ????????????????
Dagens trening tirsdag 9.mai."Clear your mind of can't."Idag gjør vi økta i lag av 2 og 2.Noen kjører økta kl.18 og ønsker så mange som mulig velkommen. Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 Lagsarbeid 2 og 2 sammen 100 Thrusters 80 Box jump 60 Pull ups 40 Kb swing 20 Burpees 2000m løp
Cookies