ARENA TRENING AS

Siste fra Facebook

Dagens trening tirsdag 23.oktober.Idag har vi gleden av at vår personlige trener Alexandra kommer og kjører treninga med oss.Alle kan være med på dette.Her er man heldig å ha en persolig trener som følger dere opp denne økta. Møt opp til kl.18 inne på senteret å få en god sirkeltrening. 10/15 min guided warm up Circuit: 30'' lunges with bar( alternate left/right leg) 30'' benchpress (max speed) low weight/30'' intervals straight punches with 1/2kg /30'' row with bar/30'' burpees with push up /30'' knee raises at the pullup bar/30'' leg press /30'' jump squats (speed) 20'' break between each exercise X 3 rounds Plank 5 min/ more ABS
Til info!
Dagens trening torsdag 18.oktober."One day or day one. It's your decision."Det ble lagt ned skikkelig bra innsats på tirsdagen og vi satser på det samme ikveld.Bli med kl.18 på en partnerøkt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 8-12rep x 4 1 jobber og den andre hviler. Runder: 3 20 Devils press 40 Renegade rows 60 Wall balls 80 Double under (160enkle) 100 Mountain climbers Bonus: Statisk knebøy (min) 1/1.5/max
Dagens trening tirsdag 16.oktober."If someone makes you happy,make them happier."Ny god trening ikveld kl.18 for de som vil trene med noen.Tøff økt på planen.Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Hvert minutt i 10min 3 Markløft Tid 10 Benkpress (80/60) 10 Strict pull ups Maks Thrusters(60/40) (100rep.Setter du ned stanga så starter ny runde) Bonus: 8min planken diverse
Dagens trening torsdag 11.oktober."It doesn't matter how long you take.All that matters is that you start".Bli med kl.18 ikveld og tren programmet sammen med mange andre. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Cash in: 25 Russisk twist 21-15-9 Frontbøy Push press Pull ups Markløft Ro/løp kalorier Cash out: 25 Abmat sit ups med vekt
Dagens trening tirsdag 9.oktober."You're never too old to reinvent yourself."Vi trener sammen kl.18 ikveld for de som vil ha selskap og en god og effektiv økt.Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft (sumo) 5 x 5 Lagtrening 2 og 2 sammen Tid 400m løp/ro (begge) 60 Frontbøy 60 Shoulder to overhead 60 Boxjumps 100 pull ups/chin ups 400m løp/ro (begge) 60 Kettlebells swing 60 Knees to elbow/hengende høye kneløft 60 Burpees 400m løp/ro (begge) Timecap: 20min Bonus: Planken diverse i 8min
Dagens trening torsdag 4.oktober."Make it happen.Shock every single of them."Ny mulighet for en økt sammen med andre på senteret kl.18 ikveld.Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Hvert minutt i 10min Power clean 5rep 35/20 (40%) 5rep 35/20 4rep 50/35 4rep 50/35 3rep 65/50 3rep 65/50 2rep 75/60 2rep 75/60 1rep 80/65 1rep 85/70 (90%) 20min maks rep 20 Thrusters 20 Pull ups 20 Burpees Bonus: 1/1/maks min Handstand.5 min diverse planken
Dagens trening tirsdag 2.oktober."Practice like you've never won.Perform like you've never lost."Flere er på høstferie men vi hjemme kjører på. Kl.18 ikveld kan vi trene sammen på senteret.Alle kan være med på dette.Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5 Tid 10 Chest to bar pull ups/pull ups 20 T2B /hengende kneløft 30 Markløft 40 Burpees 40 Double unders/80 enkle 30 Box jumps 20 Power clean 10 Push jerk Bonus: Handstand 30/60/60/max sek.+ Statisk knebøy 60/90/max
Personvern