ARENA TRENING AS

Siste fra Facebook

Dagens trening torsdag 21.mars."When I feel tired,I just think about how it feels when I reach my goal."Velkommen til trening med andre medlemmer kl.18 ikveld.Meld gjerne om du kommer i kommentarfeltet. Ha en fin treningsdag! Oppvarming:Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 x 5 21reps - 15reps - 9reps Thrusters (40/30) Pull ups Box jumps (24/20) KB swings (24/16) Bonus: Planken diverse 10øvelser 40sek på 30sek hvile
Dagens trening tirsdag 19.mars."Be humble,be hungry.And always be the hardest worker in the room."Velkommen til alle kl.18 til å trene med andre medlemmer.Hjelp hverandre til en hard og god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Runder: 6 6 Kettlebell swings 6 Thrusters 6 Russian twist 6 Burpees 6 Pull-ups /nedtrekk 6 Pistol squats (bruk gjerne benk) Bonus: Planken diverse 10øvelser á 40sek på og 30sek av
Dagens trening torsdag 14.mars."Look up,get up and don't ever give up"Vi gleder oss til ny trening kl.18 ikveld.Alle kan være med.Hjelper hverandre til en god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 x 5rep Lagarbeid 2 og 2 jobber sammen Tid: 100 Thrusters 800m Løp/ro 100 Markløft 800m Løp/ro 100 Pull ups 800m Løp/ro 100 Kettlebell swings 800m Løp/ro 200 Skritt overhode gående utfall Bonus: 8min diverse planke
Dagens trening tirsdag 12.mars."It's not about talent.. is about heart."Kom å bli med flere andre medlemmer og personale å trene kl.18 ikveld.Alle kan være med.Hjelper hverandre til en god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Frontbøy 5 x 5rep Tid: 25min maks rep, 2 og 2 sammen. 1jobber mens den andre hviler 50 Markløft/Goblet squat 60 Pull ups 70 Burpees 80 Frivendinger 90 Stående roing 100 Sit ups 110 Toes to bar/høye kneløft
Dagens trening torsdag 7.mars.Kjempe stemning på tirsdagens trening.Vi ønsker alle velkommen til å bli med oss å trene kl.18 ikveld.Hjelper hverandre til en effektiv og god økt. Oppvarming: Fritt valg (dynamisk oppvarming) 10-15 min Styrke: Knebøy 5X5 Tabata 20/10 sek intervaller 1.intervall Box jump Kb swing 2min pause 2.intervall Push press Burpees 2min pause 3.intervall Frivending m/manualer Abmat sit ups 2min pause 4.intervall Løp /Ro Bonus: 8min planken diverse
Dagens trening tirsdag 5.mars.Ønsker nye velkommen til å bli med oss kl.18.Det blir lagtrening og moro sammen. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Markløft 5 X 5 Lagstrening.1 jobber alltid og 1 hviler. Tid 100 Thrusters 80 Burpee box jump 60 Pull ups 40 Kb swing 1800m løp/ro Pause:5min Tid 50 Power cleans 50 Overhead squats 4 x 10 handstand walk/trillebår Bonus: Planken 8min diverse
Dagens trening torsdag 28.februar."If not now then when?".Alle kan være med og vi hjelper hverandre til en god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Knebøy 5 X 5 Partner økt ( En jobber aktivt og en statisk samtidig) Cash in: 2 min effektiv hollow hold 400 skritt farmers walk/ en bærer og den andre går ved siden 24kg/16kg 100 Air squats / planken 90 Pull ups / Supermann hold 80 Sit ups / knebøy hold 70 Hand release push-ups / hengende hold 60 Burpees 50 Kettlebell swings 800 skritt farmers walk Bonus:Handstand 1min/1min/maks
Dagens trening tirsdag 26.februar.Velkommen til trening kl.18 med andre medlemmer og personale.Snart er vi ute og klatrer i trærne så bli med for å bli klar for det.Alle kan være med og vi hjelper hverandre til en god økt. Oppvarming: Fritt valg(Dynamisk oppvarming)10-15min Styrke: Benkpress 5 X 5 Runder: 4 800m løp/ro 10 Skulder til over hode 15 Push ups 10 Kb snatch på hver side 20 Kb swings Cash out: 200skritt farmers walk Bonus: 7min planken div.
Personvern